Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2012

wakacje trwajcie !

Ponoć wakacje już się kończą... dla mnie to dopiero początek ! :D przede mną cały wrzesień, który zamierzam spędzić za wizjerem aparatu :))

Dobra, w świecie blogu dopiero raczkuję. Słowem wstępu chcę stworzyć coś nowego, mianowicie nowy świat wokół siebie, który otworzyć ma mi fotografia. Jestem zapalonym "pstrykaczem" nie mylić z - zawodowym, bo koło zawodowego nie leżałam :D we wszystkim jestem nowicjuszem i chcę zobaczyć jak mi to wychodzi. Posty raczej dodawać będę późną nocą, bo...internet. długa historia, nie lubicie długich historii. Tak, mam wrażenie że piszę do siebie... mam nadzieję, że z czasem to się zmieni !
btw:
Moje najświeższe zdjęcia. zachęcam do śledzenia mnie :)






1 komentarz:

  1. Dziekuje Ci! U cibie mi sie takz podoba. Mega sesja! ;) Obsrwujemy?

    OdpowiedzUsuń